Väntar fortfarande...........



Vill börja med att kommentera Trixans inlägg, ledsen att jag missat det! Med den information du ger mig, instämmer jag naturligtvis fullständigt i att de ska ha djurförbud!
Av det jag fick fram av de artiklar jag tagit del av, framgick att mycket rättats till. Jag menar, utifrån den informationen, att man alltid ska ge människor en chans, men INTE på bekostnad av djuren! Om de misskött djur, där det för mig räcker att djuren suttit i bur,  är det, bortsett ifrån att det är förbjudet,  inget liv för något djur att framleva sitt liv i bur!
Att de sedan lurat folk på pengar är inte heller något man kan godta.
Jag menade bara, utifrån det jag läst, ATT MYNDIGHETERNA DÄR GAV DEM EN ÄRLIG CHANS, vilket alla förtjänar. Sen ska alla förstås stå för det de gör.
Snart kommer lite ny information om min väninna.
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0