Idag - en vecka efter tillslaget




Vill bara berätta för er alla, att idag, en vecka efter tillslaget är min vänninas hem sig likt igen. På denna vecka har hon tillfrisknat och städat upp ordentligt. Förhoppningsvis kommer länsstyrelsens tjänstemän att ställa upp på en ny inspektion, låt oss också hoppas att den hinner tas med i samma rapport, men det kanske inte är så viktigt.

EN VECKA! Så meningslöst! Alla ni som ifrågasätter historien, jag förstår er, jag kan själv inte bli klok på vad som drev dessa kvinnor att agera så huvudlöst, har heller inte lyckats hitta lagrum. Andra länsstyrelser anser att det är felaktigt skött, så det är inte bara jag, i egenskap av väninna.
Hoppas jag hinner berätta mer ikväll, men, vi hörs snart! Ha det gott, allihop!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Så sjukt att det alls får gå till så!!!

2009-01-14 @ 20:48:56
URL: http://oktobermiss.bloggagratis.se/
Postat av: Guggel

Så jäkla onödigt allt detta var, så många ljuvliga hundar/valpar som fick plikta med sitt liv....

Jag ryser

2009-01-14 @ 21:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0